آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است + فیلم نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد
سرخط خبرها

معاون اجرایی رئیس جمهور: مجموعه کشور آماده خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع) است

  • کد خبر: ۱۸۴۱۱۹
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
معاون اجرایی رئیس جمهور: مجموعه کشور آماده خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع) است
رئیس نهاد ریاست جمهوری گفت: در مسئله اسکان و تغذیه اقدامات خوبی صورت گرفته و اگر کسری‌هایی وجود دارد باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود. مجموعه کشور آماده خدمت رسانی است.

به گزارش شهرآرانیوز، منصوری، معاون اجرایی رییس جمهور در جلسه فوق‌العاده قرارگاه مرکزی زائرین که در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد، گفت: امسال فصل متفاوتی در خدمت رسانی ایام اربعین سپری شد و امسال در بهترین شرایط اجرایی برگزار کردیم. طبق نظرسنجی‌ها رضایت نسبی وجود داشت.  

وی گفت: مردم کار جدی در ایام اربعین انجام دادند و دولت نیز در  این زمینه کمک کرد و هرچند کاستی‌هایی بود که باید برای سال‌های اینده رفع شود.  

رییس نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: امتداد خدمت رسانی اربعین در ایام پایانی ماه صفر باید اتفاق بیفتد. مشهد میزبان چند میلیون زائر است و باید با همان مدلی که اربعین را پشت سر میگذاریم با همان مدل در مشهد باشیم.  

وی گفت: انچه در مشهد نشان داده شده، همکاری و همبستگی مردمی است و مردم مانور قدرت می‌دهند. مردم ما متدین هستند و یکی از شاخص‌های این تدین برگزاری همین مراسم‌ها است.  

منصوری تصریح کرد: ما تکلیف اعتقادی و شرعی داریم و هم تکلیف تشکیلاتی در این زمینه داریم، در دولت اقای رییس جمهور چندین مرتبه تاکید کردند که پای کار ایام ماه صفر و به خدمت استان خراسان رضوی دربیاید.  

معاون رییس جمهور تصریح کرد: کار‌های خوبی صورت گرفته است و تاکیداتی نیز وجود دارد. همه به دنبال سفر ارزان و امن برای زائران هستیم. از نظر انتظامی و امنیتی اقدامات خوبی صورت گرفته است.  

وی گفت: سلامت زائر نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. گزارش‌های خوبی صورت گرفته و ظرفیت وزارت بهداشت در این زمینه بسیج شده است.

منصوری خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله دیگر در این زمینه حمل و‌نقل است. در ایام اربعین بهتر از سال‌های گذشته برگزار شد. در مشهد هم نگرانی از بابت مسیربرگشت است. در حوزه حمل و‌نقل و راهداری دو کار داریم که یک کار آن در ایام سال است. ۱۲۰۰ کیلومتر بهسازی و روکش اسفالت کار بسیار مهمی است که در استان خراسان رضوی صورت گرفته است.  

وی گفت: بخشی از کارهم مدیریتی و اقدام در میدان عملیات است. ۶ رام قطار اضافه شده و ناوگان هوایی نیز پای کار آمده است.  

به گفته وی، در مسئله اسکان و تغذیه اقدامات خوبی صورت گرفته، اما مسئله قیمت را باید جدی گرفت و اگر کسری‌هایی وجود دارد باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود. مجموعه کشور آماده خدمت رسانی است.  

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: وزارت نفت نیز پای کار مسئله سوخت است. این مورد را باید با حساسیت دنبال کرد.  
منصوری خاطرنشان کرد: باید از زائران خارجی نیز به صورت ویژه پذیرایی و استقبال کرد. همه دستگاه‌ها پای کار هستند و ما نیز از سمت دولت از خدمات شما تشکر می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->